DVD sto linux (Kai pios mas pianei :))) )

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Nov 4 13:06:11 EET 1999

N P wrote:

>         Kai kapoios pou 8elei na exei hxo apo to PC
> tou epeidh den exei
> hi-fi, me polu kalh apodosh se sugrish me to hi-fi, ti
> kanei ?[0]

Pairnei mia kalh karta kai kala hxeia. Exo mia AWE64 Gold, h opoia exei poly
kalh poiothta kataskeyhs. Syndeontas to output sto stereofoniko den katafera na
akouso thoryvo, oso ki an prospathisa. CD kai MP3 paizoun poly kala (se sxesh
me alles phges toy hi-fi). Pistevo oti h SB Live (*oxi* h value) exei
antistoixh poiothta kataskeyhs (xoris na mporo na to tekmhrioso, etsi ?).

Alla en pasei periptosei, einai tromeros mpelas na prepei na anoikseis to PC
gia na akouseis mousikh. Kai mono o thoryvos apo ta anemisthrakia ftanei...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr