Installation problem

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Nov 3 11:46:10 EET 1999

N P wrote:

> 1.An hsoun sth 8esh mou 8a se etsouze. Gia fantasou na
> 8es na pas polutexnio kai na PREPEI na ma8eis arxaia,
> ELEOS.
> 2.Allo kapoia basika , (eg neoellhnikh grammatikh) kai
> alo ARXAIA grammatikh ktl.
> 3.Na eisai sigouros oti sto telos oute auto 8a ginei.
> 4.Astieuomoun giati prin eixe eipo8ei kati gia to logo
> mou

Μην τα λές αυτά ... (αυτά λέγαμε και εμείς - παλιό σύστημα-, με τη
διαφορά ότι εγώ δεν τα εννούσα... απλά διάβαζα, "μάθαινα" και επειδή με
έπαιρνε το σύστημά μου στη Β Λυκείου, στις εξετάσεις, ενώ τα ήξερα, από
αντίδραση, έγραψα τα πιο δύσκολα και δεν έγραψα τα πιο εύκολα -λέγε με
μετάφραση- και πήρα 4) Μην το κάνεις εσύ αυτό :-))

Εδώ στο πολυτεχνείο, μέχρι και λατινικά θα ήταν καλό να ξέρεις ...
Πίστεψέ με... Μπαίνει ο καθηγητής και μπορεί να χρησιμοποιήσει την
έκφραση "a priori". Μόνο εγώ καταλαβαίνω ότι σημαίνει "εκ των πρωτέρων",
ενώ όλοι οι άλλοι που είχαν την ίδια νοοτροπία με σένα, απλά ντρέπονται
να διακόψουν τον καθηγητή και να ρωτήσουν τι σημαίνει :-(

Το σύστημα που σας εφάρμοσε το ΥΠΕΠΘ (και όχι προσωπικά ο Αρσένης) (για
να μιλήσουμε και έξω από τα δόντια, ακόμα και άλλη κυβέρνηση να υπήρχε,
αυτό θα εφαρμοζόταν -remember Σουφλιάς guy πρίν από χρόνια ???-) είνάι
πάρα πολύ καλό, απλά θέλει ΜΙΑ βελτίωση: να μπούν συντελεστές στα
μαθήματα. Δεν μπορεί τα Θρησκευτικά να μετράνε το ίδιο με τα Αρχαία ή τα
Μαθηματικά. Κατά τα άλλα το σύστημά σας σας εισάγει στο πνέυμα του
Πανεπιστημίου: πρέπει να έχετε ΓΝΩΣΗ πάνω στα μαθήματα (κριτική) και όχι
να παπαγαλίζετε. Αντίθετα, εμείς που διαβάζαμε και σκοτωνόμασταν με τις
Πανελλήνιες, ερχόμαστε τώρα και μας φαίνονται εξωγήινα αυτά του
Πολυτεχνείου.

Όσο για τα Αρχαία, αυτά είναι η γλώσσα μας. Βέβαια, για να το καταλάβεις
αυτό, θα πρέπει να έχεις καλό καθηγητή (εμείς είχαμε). Ο σωστός
επιστήμονας, ο σωστός μηχανικός Η/Υ πρέπει να έχει πλήρη γνώση της
γλώσσας του. Άλλωστε τα Μαθηματικά και το Συντακτικό είναι παρόμοια. Τα
μαθηματικά, η Άλγεβρα Boole κλπ... είναι γλώσσα ...

Επομένως, αντί να φωνάζετε για το σύστημα, φωνάξτε για συντελεστές και
για καλούς καθηγητές "για τα Αρχαία". Επίσης, δεν έχετε καταλάβει ότι με
αυτό το σύστημα, όποιος γνωρίζει, περνάει με την πρώτη και εκεί που
θέλει. Άκου τί έγινε φέτος με το παλιό σύστημα... Γράφω για πρώτη φορά
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ενώ όλοι οι άλλοι που έδιναν για ρπώτη φορά γράψαν χειρότερα.
Επειδή όμως φέτος ήταν ευκολότερα τα Μαθηματικά και δυσκολότερη η Φυσική
σε σχέση με πέρυσι, που ήταν εύκολη η Φυσικά και δύσκολα τα Μαθηματικά,
οι περσινοί που είχαν κρατήσει κάτι 18άρια στη Φυσικά, έρχονται και
γράφουν 18 και στα Μαθηματικά, οπότε ανέβηκαν οι βάσεις των Πολυτεχνικών
σχολών, πέρασαν σ' αυτές όλοι οι περσινοί, ενώ πέσαν οι βάσεις στις
χαμηλές σχολές και στα ΤΕΙ, όπου μπήκαν όσοι έδιναν για πρώτη φορά. Τα
θέματα όμως που μας έβαλαν και στα Μαθηματικά και στη Χημεία και στην
Έκθεση, ήταν επηρεασμένα από το δικό σας σύστημα και δεν χρειαζόταν
παπαγαλίες, για αυτό και πέρασα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς @
Τεχνολιγίας Η/Υ στην Πάτρα.

Για αυτούς τους λόγους, εγώ μακάρι να έδινα με το δικό σας σύστημα, θα
πέρναγα σίγουρα Αθήνα, γιατί πολύ απλά τα θέματα που σας βάζουν, δεν
απιτούν παπαγαλία, αλλά πρέπει να έχετε καταλάβει την ΟΥΣΙΑ του
μαθήματος.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr