Installation problem

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Nov 2 18:24:25 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 02 Nov 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: Installation
problem":

 L>         De ftaio ego, malista xano xrono kai ginetai
 L> kai etsi. Kapoioi eixan parapone8ei gia to format ton
 L> mail kai gia auto ta stelno apo to web page tou Yahoo.
 L> Etsi xano ora.

 L>     N.P.

 L> PS:8etikh kateu8unsh pao, oxi 8eoritikh.

Telika to teleio pragma poy ekane o Arsenhs einai oti afairese apo merikous
merikous thn eykairia na kalypsoyn thn agrammatosynh toys me dikaiologies toy
styl "Egw prwtodesmiths hmoyn, giati na ma8w grammatikh?".

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr