Security & Linux

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue Nov 2 16:16:51 EET 1999

On Tue, Nov 02, 1999 at 10:55:05AM +0200, Melissakis, Stelios wrote:
> Εχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα Security, και ειδικότερα με το IPSec?
> Θα'θελα να ξέρω σε γενικές γραμμές τι υπάρχει και πως μπορεί να
> χρησιμοποιηθεί.
Yparxei to FreeSWAN se linux to opoio prospathei na kanei implement
to IPSec... Doulevei mono me 3des (to opoio einai panargo, opote fantasou
auto gia kathe ip paketo), kai den xerw an axizei ton kopo.
To implementation tou einai symbato me to IPSec implementation tou OpenBSD,
to opoio se tetoia themata einai xronia mprosta.
Dystyxws, einai se arxika stadia, opote orismena xrisima features tou IPSec
den exoun ylopoiithei.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr