hda/ide problems

Kekes Stamatis ske at plaisio.gr
Tue Nov 2 11:15:14 EET 1999

Mipos exeis to power management energopoiimeno ??
Emena mou evgaze kati paromoio otan ekana dokimes me to Power management. Otna to
Power management stamatouse to spinning tou diskou kolouse to mixanima kai
anagkastika meta ithele hard reset ( Diakoptis se palio kouti I to reyma se ATX
pou den eixe diakopti sto trofodotiko tou ).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr