mount vfat (win) write permitions

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Mon Nov 1 18:07:49 EET 1999

Μπορεί να ρωτήσω κοτσάνα τώρα αλλα μόλις μου έσκασε το
"πρόβλημα" και δυστηχώς πρέπει να το "λύσω" σχετικά γρήγορα..
Εχω ένα δίσκο που έχει πάνω windows(ψέμα απλά είναι fat32),
έκανα copy απο ένα cd στο /mnt/win2 όπου έχω το partition
αυτό mount (ακολουθεί απόσπασμα του mount)
/dev/hda5 on /mnt/win2 type vfat (rw,mode=0777,codepage=737,iocharset=iso8859-7)
κάθε φορά που κάνω chmod 777 στο directory μου λέει οτι πέτυχε
αλλα στο ls μου δείχνει 755 (drwxr-xr-x). Αν κάνω το δισκο umount
και αλλάξω το directory σε 777 το ls το δείχνει σωστά αλλα μόλις
το κάνω mount επιστρέφει σε 755 (παρόλο που πρόσθεσα το mode=0777
στο fstab.Δεν θα είχα πρόβλημα να γράφω σαν root πάνω του αλλα επειδή
το μοιράζω με το samba θέλω να δώσω δικαίωμα εγραφής απο οποιοδήποτε
υπολογιστή του workgroup και υποθέτω οτι αυτό φταίει..
Απλά πείτε μου αν πρέπει να κοιτάζω το mount που του κάνω ή το chmod
(επίσης δοκίμασα να του αλλαξω το group + user και αρνήθηκε)
Συγχωρέστε με αν σας φαίνεται απλό και γελίο απλά δεν μου ξαναχρειάστηκε
μέχρι τώρα κάτι τέτοιο.. και δυστηχώς είναι πολύ βιαστικό...

TIA

--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος