kor

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon May 31 23:43:17 EEST 1999

Hello All!

Prin apo liges hmeres syzhtousa me ena filo sxetika me diafora OS design kai
security models. Phra kai thn eykairia apo ena mynhma toy Mayroyannopoulou
poy rwtouse sxetika me to implementation twn capabilities sto linux, kai
koitazw ligo to yparxon kernel support.

Gia osous den gnwrizoyn, prokeitai gia mia prospa8eia epilyshs kapoiwn
shmantikwn security problems sto linux, me thn katatmhsh tou root priviledge se
ena synolo apo ksexwrista capabilities - etsi wste ena programma poy xreiazetai
p.x. mono to priviledge toy na kanei bind to port 25, na mporei na
xrhsimopoihsei mono ayto, xwris na exei alles dynatothtes poy de xreiazontai
(p.x. override filesystem access restrictions).

To plhres kai swsto implementation enos tetoioy systhmatos einai POLY periplokh
istoria, kai mallon 8a arghsei - an pote oloklhrw8ei. Wstoso ta
basika kommatia briskontai hdh stoys teleytaious kernels. Dystyxws oi
prospa8eies na typopoih8ei ena tetoio standard (POSIX 1003.6 an 8ymamai kala)
nayaghsan.

Tis epomenes meres 8a prospa8hsw na grapsw ena mikro example toy pws mporei na
doulepsei ayto sthn praksh, wstoso mexri tote mporeite na deite diafora
endiaferonta sxetika, sto site toy Pavel Machek :

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/elfcap.html

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr