ipfwadm (masquerate deny)

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Mon May 31 14:11:43 EEST 1999

> Οι 192.168.1.χχχ δεν βγαινουν στο internet... Καθε καλός router θα τις
> κόψει. Το host που κάνεις το ipfwadm είναι ο ip-masq server? Μηπως
> βγαίνουν απο proxy server?
>
> Nikos Mavroyanopoulos
> mailto:nmav at hellug.gr

Πως εννοείς οτι κάθε καλός "router" θα τις κόψει? anyway μάλλον
θα γίνω λιγότερο Σπαρτιατικός.. ένα μηχάνημα τα κάνει όλα (ειναι
ολοι οι δαίμονες -www,mail,dhcpd- το ξέρω οτι είναι βλακεία αλλα
δεν έχω ιδέα απο σχεδίαση ασχαλούς δυκτίου αν και σύντομα θα
πρέπει να βρώ 2 μηχανήματα να χωρίσω τους δαίμονες μια που
στο ένα πλακώνονται γιατι δεν χωράνε, οπότε θα κάνω αναδιάταξη
..αλλού ο web αλλου το mail,smb,dhcpd και στην αρχή ένα firewall
...θα μου πάρει καμπόσο αλλα θα τα στήσω... με την βοηθειά σας
ελπίζω...) και σαφώς ασχολήται με την προς τα έξω διασύνδεση..
 ο Ι. Ιωάννου που μου απάντησε μετά απο εσένα με έχει ήδη
 καλύψει (έτσι νομίζω τουλάχιστον) αυτό όμως που δεν
ξέρω είναι το κατα πόσο υπάρχει πιθανότητα να μην δώσει IP ο
dhcpd (παράλογο μου φαίνεται μια που το κάνει βάση MAC) όπως
επίσης και το κατα πόσο με -D 0.0.0.0/0 κόβω και το mail κάποιου
(μάλλον αυτό συμβαίνει).

anyway.. thanks...

Απόστολος Σιώτος

asts at grmedia.gr