POP3 kai RedHat5.x/6.0

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Mon May 31 12:27:51 EEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Mavroyanopoulos Nikos wrote:

> Dyskolo afou den diabazoun to /etc/passwd apeutheias alla me klisi stin
> libc. Kai na to kaneis omws prepei na allaxeis kai to sendmail na
> diabazei kai auto to neo password file, gia na xerei an yparxei
> o xrhsths pou tou stelnoun mail. Den axizei ton kopo kai den xerw kaneis
> na to kanei. To rocketmail an thymamai kala dinei kati tetoies ypiresies
> me pop3 accounts kai aplws exei bgalei to shell sto passwd.

Nai, auto to prose3a alla eipa mhpws kanenas xristianos eftia3e tipota pou
na mou kanei alla apo oti katalaba aggouria. To sendmail giati na to alla3eis?
Den xrhsimopoioun oloi sendmail ;-) Autes tis asunexeies tis taktopoioume alliws
ka8ws asxeto to pou 8a kanei deliver to MTA ta mails kai asxeto to pws 8a ta
blepoun oi xrhstes. Den 3erw gia allous alla emena 8a mou htan polu xrhsimo
tetoio feature. :-) BTW, dokimasa sto header file me tis sunarthseis gia to
passwd file na balw opou /etc/passwd to /etc/passwd.allo alla xtupouse to compile
kai den asxolh8hka na psa3w giati.

Thanks pantws.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
-- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr