passwd problima

George Chlapoutakis darksyn at spark.net.gr
Mon May 31 00:18:33 EEST 1999

DarkSYN wrote:
Greetings. Gia na kseka8arisoume mia small detail. To kserw gia tous 8
"simantikous" xarakthres, den xreiazotane na to peksoune kapoioi eirwnes
gia na to ma8w. Apo ekei kai pera, auto pou mou prokalese periergeia
itane to oti paroti elege mexri 8 to 8ewrisa oti itane gia kapoia user
friendliness, gia na min ksexnaei kapoios to pass tou. Den iksera oti
ousiastika den pairnei panw apo 8 grammata, dioti exw syni8isei na min
polypistevw to ti mou proteinetai, ws xrisths twn Windows. Auto pou
skeftika einai oti isws an kapoios valei pass megalo kai nomizei oti
einai poio secure apo ena mikro na anakalypsei kapoia stigmh pws
ousiastika eite 8 eite N (N Avocadro) characters valei den 8a kerdisei
tipota.
By the way, prin synexisete na apantate me ton xarakthrismo oti 8
letters einai arketa gia poly megalo security, kante kai ligo ton kopo
na koitaksete sto Practical Unix & Internet Security tou Garfinkel kai
Spafford ekei pou leei gia passwords. Apo oti 8ymamai, leei pws to
current systhma gia passwords pou yparxei 8elei poly poly ligo xrono gia
na spastei apo ena password cracker, dedomenhs ths texnologikhs proodou
pou yparxei auth th stigmh. Opote, boom goes the theory oti ta pass me 8
xaraktires einai safe!!!!!!!!
However, 8a i8ela na euxaristhsw ta atoma pou den me eirwneutikan kai
apantisan me kapoies plhrofories. Autoi kseroun (pou leei kai h gnwsth
diafimhsh gia aporrypantiko rouxwn)!!!
Filika
Giwrgos Xlapoutakis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr