password

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun May 30 03:46:08 EEST 1999

Hello All!

Epeidh fobamai para poly toys haaackers, gia root password sto mhxanhma poy
fylaw ta klemmena kratika mystika, exw balei ena poihma toy Kabafh anapoda.
Prox8es loipon poy phga na kanw login, diapistwsa me tromo oti mono oi prwtoi 8
xarakthres einai shmantikoi, kai oti xaramisa ta kalytera xronia apo th zwh moy
grafontas se ka8e prospa8eia moy toys ypoloipoys 1475....

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr