XiNG

Theodoros Orfanidis teo_orfan at hotmail.com
Sun May 30 00:07:58 EEST 1999

"D.A.Glynos" wrote:

> kai oxi mono :( Exei arketa flaws ston algorithmo tou pou akoma kai sto
> fasma pou paei kai kanei encode, prosthetei ilithious thorivous, xwris
> kan na ftaiei to cdrom. Gia perissoteres plirofories deite kai to
> www.mp3.com.

Ego pantos xrhsimopoio Audiocatalyst/Xing MP3 encoder, edo kai poly kairo kai
fysika me thn epilogh VBR (variable bitrate) giati etsi den "kobontai" apotoma oi
syxnothtes >16kHz. Einai gegonos pantos pos meta ta 16kHz. exei mia mikrh ptosh h
entash tou shmatos. Kata ta alla den exo kanena problhma me to thema poiothta
kano encode se VBR50-VBR75 (128, 160kbps antistoixa meso oro bitrate) kai h
poiothta einai arketa kalh. Genika an labei kaneis thn taxythta tou algorithmou
kai thn mikrh ptosh sthn poiothta, nomizo oti einai apo tous kalyterous encoders
gia genikh xrhsh. Gia kati epagkelmatiko, den yparxoun symbibasmoi, tha proteinai
Fraunhoffer algorithmo kai fysika ypsilo bitrate!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr