tar

Constantinos A. Kotsokalis C.Kotsokalis at ece.ntua.gr
Sun May 30 03:14:34 EEST 1999

On Sat, 29 May 1999 07:55:42 -0400, melon wrote:
>Exo ena file.tgz pou anoiki ston root kai ego san root kano tar zxvf
>file.tgz, ta arxeia kai oi katalogi pou dimiourgounte den anoikoun se
>emena alla se random users pou exoun acount sto sistima. Exo paratirisei
>oti auto simvenei kathe fora pou o diskos mou einai full.

To (g)tar kanei extract ta arxeia me to uid tou xrhsth ston opoion
anhkan otan ftiaxthke to tar'ed file. Den einai kati afysiko, oyte
kai nomizw pws exei sxesh me to gegonos pws einai gematos o diskos
sou...

  --C

Constantinos A. Kotsokalis || C.Kotsokalis at ece.ntua.gr
National Technical University of Athens - GREECE
Electrical and Computer Engineering Department
"Bus error -- driver executed."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr