ipfwadm (masquerate deny)

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Fri May 28 16:40:31 EEST 1999

Χαιρετώ ξανά (γίνομαι κουραστικός και το ξέρω)...

 Λοιπόν..στο θέμα αμέσως... θέλω με το ipfwadm
να κόψω κλήσεις απο ένα απο τα "ψευτικα" IP προς
κάπου..(δεν έχει ιδιαίτερο νόημα).Σίγουρα δεν είναι
το ίδιο απλό με τα ipfwadm -i -O -S aaa.bbb.ccc.ddd
μιας που αυτό δουλεύει (απο ότι παρατήρησα) μόνο
με true IP. Ολα τα μηχανήματα του "μέσα" δυκτίου
έχουν όνομα αναγνωρίσιμο απο το server (ουσιαστικά
απλά είναι δηλωμένα στο hosts-δεν ξέρω γιατι... μου
είπαν οτι έτσι παιζει και αλλιώς όχι!??!) και πέρνουν
νουμερα του 192.168.1.χχχ απο εναν dhcpd. Την
παραπάνω γραμμή του ipfwadm την δοκίμασα και με
το IP αλλα και με το όνομα. Οπως ήταν λογικό έκανε
resolve και οταν έβαλα με IP στο ipfwadm -O -l μου
έδειξε 2 γραμμές με το όνομα και τις ρυθμίσεις...
όμως οι κλήσεις γίνονται και δεν κόβεται τίποτα....

any suggestions?????

Τανκς ....

(έχει καιρό για καφέ σε παραλία και εμείς βαράμε
πλήκτρα....)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr