Yposyirizei to Linux modems 56K?

Vmax Vmax at DeathStar.gr
Sat May 29 01:29:01 EEST 1999

On Fri, 28 May 1999 10:56:28 +0300,
K. Chrisanthakopoulos <kacechr at pat.forthnet.gr> wrote:
>    Exw ena Micronet 56K kai apo Linux katafernw na syndethw mono se
>36K.Ypostirizei to Linux (egw exw SUSE 6.0) to protocolo V90 kai an nai pws
>mporw na to energopoihsw sto modem moy?

	Exw to idio modem kai sundeomai kanonika me V90. Isws na mhn pefteis
se modem V90 sto Forthnet. Kai sthn HOL pou hmouna, meta apo erwthsh mou
mou eipan oti exoun kata 99% (!) v90 modems panw ston EPAK ari8mo tous,
pragma pou den sumbainei, ka8oti oute mia stis 10 den empaina se V90 apo
ton EPAK, alla panta apo to palio noumero gia V90 to 8006000 pou eixe h
HOL. Sthn X-Treme pou exei perissotera V90 modems apo thn HOL sundeomai panta
se V90. Dokimase na mpeis sthn X-Treme, estw gia ligo dokimastika, kai an
pali den mporeis, tote 8a prepei na alla3eis kapoio AT setting...
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr