Modules-info

Κεφάλας Απόστολος apolo at freemail.gr
Fri May 28 22:09:11 EEST 1999

Antony Mavrelos wrote:

>         Δημιουργήται στην διαδικασία του make modules install ώστε ότι
> κομμάτι του kernel είχες μαρκαρει στο make config με Μ να γίνει module.
> Τα modules χρησιμεύουν ώστε να μην επιβαρύνουμε τον kernel με κώδικα ο
> οποίος δεν είναι και τόσο αναγκαίος αλλά να μπορούμε αν χρειαστεί εν
> θερμώ να τον ενεργοποιήσουμε/απενεργοποιήσουμε. Κάποιες φορές είναι
> υποχρεωτικό να φτιάχνουμε modules γιατί έτσι μόνο θα δουλέψει κάποιος
> "driver". π.χ BTTV στο 2.0.x kernel.
>
>         Σε μερικές περιπτώσεις στο RH 5.1 είχε παρατηριθεί ότι δεν
> φορτόνωνταν αυτό το αρχείο κατά το Boot όταν ξεκίναγες με δισκέτα...

> [...]

Για πες μου λοιπον μήπως κάνω λάθος.

make mrproper
make menuconfig
make dep
make bzImage
make modules
make modules_install
make install

κάνω κι ενα reboot αλλά modules-info-2.2.7 δεν βλέπω μέσα στο /boot. Το
ιδιο πρόβλημα είχα με το RH 5.1 αλλά και τώρα με το RH 5.2
--
Aπόστολος Κεφάλας
Ηλεκτρονικός ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr