POP3 kai RedHat5.x/6.0

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri May 28 14:14:58 EEST 1999

Akribws opws to eipa..... Telika i erwtisi mou den itan kai toso ilithia :-)

Parepiptontws, an yparxei i grammi sto inetd.conf kai den yparxei to antistoixo
executable, mporoun na sou kanoun ena wraia DOS kai na anarwtiesai giati diaolo
serbetai to mixanima...

Synithws o pop server einai me to paketo imap
O logos de pou den egkatastathike, einai mallon oti den to epelekses na
egkatastathei :-)

Michalis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr