POP3 kai RedHat5.x/6.0

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Fri May 28 13:27:22 EEST 1999

> ekei pros8eteis esy mia yphresia POP me thn ekshs syntaksh :
> "pop-3   stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  ipop3d"

> eisagei loipon mia grammh  "pop-3           110/tcp                         #
> PostOffice V.3"
> kaneis kill -9 `pidof inetd`
> kai energopoiieis ksana me inetd -s an den kanw la8os..auta

Euxaristw poly gia tnv bon0eia. Omws ta parapavw arxeia eivai swsta.
Apla dev yparxei executable!! Allo kai touto....

Ma eivai teleiws koufo kaivourgio mnxavnma me RedHat6.0 va mnv exei pop
deamon...

telospavtwv... se poio paketo avoikei ayto to executable?
mporei va mou pei kaveis? mnmpws gia kapoio logo yparxei sto CD
alla dev egkatasta0nke...

euxaristw kai pali,

Avtwvns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr