POP3 kai RedHat5.x/6.0

Nikos Paraskevaidis nparas at it.teithe.gr
Fri May 28 12:06:08 EEST 1999

Antonis Tsolomitis wrote:

> Mia erwtnsn... freskostnmeva mnxavnmata (evvow xwris va exei peiraxtei to
> configuration) dev apavtave se POP3 klnseis.
>
> kai sto telnet host.gr 110
> n apavtnsn eivai Unable to connect to remote host: Connection refused
>
> kserei kaveis ti xreiazete gia va doulepsei to POP3 service?
>
> Avtwvns.
> --

Na sto pw file antwnh empeirika pws to ekana egw.Apla den les sto inetd na
ksekina to in.pop3d (profanws auton
8a 8eleis na energopoihseis) . 8a kaneis to ekshs :
 vi /etc/inetd.conf
ekei pros8eteis esy mia yphresia POP me thn ekshs syntaksh :
"pop-3   stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  ipop3d"
epeita
pas sto /etc/services
vi /etc/services
kai pros8eteis edw ta stoixeia ths yphresias dhladh se poio port 8es na trexei o
daimonas (110 profanws )
kai ta loipa.
eisagei loipon mia grammh  "pop-3           110/tcp                         #
PostOffice V.3"
auta
kaneis kill -9 `pidof inetd`
kai energopoiieis ksana me inetd -s an den kanw la8os..auta
an exw sfalei kapou as me dior8wsei  kapoios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr