Modules-info

Antony Mavrelos A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri May 28 11:15:49 EEST 1999

> μια ερώτηση την οποία όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα απάντηση. Τι είναι
> αυτό
> το αρχείο module-info που υπάρχει στο /boot και πως δημιουργείται κάθε
> φορά που κάνεις compile ένα κανούριο kernel ;

	Δημιουργήται στην διαδικασία του make modules install ώστε ότι
κομμάτι του kernel είχες μαρκαρει στο make config με Μ να γίνει module.
Τα modules χρησιμεύουν ώστε να μην επιβαρύνουμε τον kernel με κώδικα ο
οποίος δεν είναι και τόσο αναγκαίος αλλά να μπορούμε αν χρειαστεί εν
θερμώ να τον ενεργοποιήσουμε/απενεργοποιήσουμε. Κάποιες φορές είναι
υποχρεωτικό να φτιάχνουμε modules γιατί έτσι μόνο θα δουλέψει κάποιος
"driver". π.χ BTTV στο 2.0.x kernel.

	Σε μερικές περιπτώσεις στο RH 5.1 είχε παρατηριθεί ότι δεν
φορτόνωνταν αυτό το αρχείο κατά το Boot όταν ξεκίναγες με δισκέτα...

	Αν θες περισσότερες πληροφορίες πες μου.

	Σημ. Η δημιουργία των modules κατά τη δημιουργία πυρήνα πρέπει
να γίνει στο τέλος.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr