Weird..

Mark Papadakis markp at pathfinder.gr
Tue May 25 10:55:55 EEST 1999

Basically, den eftiakse ute apo to admin tool sta X, ute me tipota allo. I monh lysh pu vreika eitan na kane ( min gelate :) login san root( pws alliws ) na allaksw to password tu root sto password pu ithela gia to user, na kanw copy to encrypted password apo tu root sto password field tu neu user, na kanw save kai na allaksw pali to password to root. xazo alla dulepse.. :)

Mark

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr