Kdm problem in Solaris

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon May 24 15:11:59 EEST 1999

Kostas Zorbadelos wrote:

> Exo kataferei (me arketo kopo mporo na po) na kano compile to KDE se
> Solaris 2.6 kai tha ithela na to do na douleyei apo apomakrismeno PC.
> Gia na ginei ayto ksero oti prepei na kano kapoio configuration toy kdm.
> Dystyxos to na grapso apla tin entoli kdm -nodeamon den kanei tipota.

  O logos einai oti auta pou kanei to "./configure" by default
 den einai swsta, me apotelesma to kdm na mhn ginetai compile
 me thn library tou X11 gia Xdmcp, opote kai to executable pou
 bgainei den prokeitai pote na apanthsei se XDMCP broadcast.
 Prepei na pas sto directory me ta sources you kdm kai (me to
 xeri) na alla3eis katallhla to config.h h/kai to Makefile wste
 na ginei compiled me XDMCP support kai linked me thn libXdmcp.a.

  Oso gia to grkbd pou eipes se prohgoumeno mhnyma sou, an
 to KDE pou exeis kanei compile einai version 1.1.1, sou
 synistw na xrhsimopoihseis to kikbd (pou symperilambanetai
 sto kdebase) giati exei swsth yposthrijh Ellhnikwn (diale3e
 to keymap El1). An h ekdosh pou ekanes compile einai h 1.1,
 katebase to kikbd-1.0b4 apo ton argea:

 ftp://argeas.cs-net.gr/pub/unix/linux/GREEK/kikbd-1.0b4.tar.gz

 kai egkatesthse to. Ta patches gia swsth yposthri3h Ellhnikwn
 pou perilambanei to kikbd-1.0b4 exoun symperilhf0ei sthn
 teleutaia ekdosh tou KDE (1.1.1).

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr