lilo prob me 2 linux distr.

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Sun May 23 04:43:27 EEST 1999

On Sun, 23 May 1999, I.Ioannou wrote:

> Ayto pou thes einai kathe distribution na kanei boot me ton diko ths kernel ,
> etsi ? An nai den katalabainw pou einai to lathos : afou exeis diaforetikes
> partition gia kathe distribution (kai enoeitai diaforetika vmlinuz sthn kathe
> mia) to lilo kserei oti an dwseis thn leksi slack, tha to parei apo to
> /dev/hda1, enw me thn leksi debian apo to hda10
>
> (ALLA, pws ta kataferes kai exeis hda10 ? !!!!)

mm nai auto 8elw...kai nai ennoeitai pws sto ka8e partition exw
diaforetiko image.
ki omws den ginetai na kanei me boot me to diko ths kernel h ka8emia
distr.
h 8a kanoun kai oi 2 me ton 2.0.36 h me ton 2.2.9.
analogws pou ekana teleytaia fora lilo -v.
to hda10 paizei rolo? aplws exw kai win mesa klp klp...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr