lilo prob me 2 linux distr.

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Sun May 23 03:36:00 EEST 1999

Exw ena slack (kernel 2.2.9)  kai ena debian (kernel 2.0.36).
To problhma einai pws eite 8a bootarw me 2.0.36 kai sta 2,eite me 2.2.9.
auto e3artatai apo thn teleytaia fora pou ekana lilo -v. (exw to idio
lilo.conf kai sta 2 distros)
p.x. : an kanw lilo -v apo to slack..otan 8a paw na bootarw kapoio 8a
mpenw me 2.2.9...enw an to kanw apo debian, 8a mpainw eite sto slack eite
sto debian me 2.0.36.
mallon kati exw kanei la8os sto lilo.conf.
Exei kaneis kamia idea?
TIA

oriste kai to lilo.conf:

# LILO configuration file
# generated by 'liloconfig'
#
# Start LILO global section
boot = /dev/hda
#compact        # faster, but won't work on all systems.
delay = 50
vga = normal    # force sane state
# ramdisk = 0     # paranoia setting
# End LILO global section
# Linux bootable partition config begins
image = /vmlinuz
  root = /dev/hda1
  label = slack
  read-only # Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only for
checking
# Linux bootable partition config ends
# Linux bootable partition config begins
image = /vmlinuz
  root = /dev/hda10
  label = debian
  read-only