Script File.

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sat May 22 00:27:41 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Νομίζω ότι ξέχασες αυτό πού σε είχα ρωτήσει για το πώς να βγώ από το
> Xisp χωρίς να κλείσει ο pppd.

  Δεν το ξέχασα, απλά απαιτεί κάποιο χρόνο για να προσθέσω τον
 απαιτούμενο κώδικα, τον οποίο χρόνο δυστυχώς δεν εχω βρει ακόμη,
 λόγω πολλής δουλειάς και αυξημένων οικογενειακών υποχρεώσεων αυτό
 τον καιρό.

> Επίσης, ήθελα να σε ρωτήσω αν το kikbd που συνοδέυει το KDE 1.1.1 είναι
> σωστό, δηλαδή αν χρειάζεται να το αναβαθμίσω.

  Δεν χρειάζεται καμιά αναβάθμιση. Όλα τα patches που έστειλα
 στον maintainer (εκτός από το documentation που είναι λίγο
 "πίσω") έχουν ενσωματωθεί στην επίσημη έκδοση. Το ίδιο ισχύει
 και για τα δύο καινούργια key-maps, το El1 και το El7.

  Δημήτρης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr