www.x-treme.gr

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu May 20 01:17:51 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 20 May 99, Linux-greek-users wrote to Panagiotis Tsakiris with subject
"Re: www.x-treme.gr":

 >> y OTE einai to idio. (Thn anw erwthsh th kanw prokeimenoy na dw
 >> tis apanthseis giati skeytomai (ennow skeytomai oxi arxisa) na
 >> kanw ISP. :->)

 L> Exeis thn entupwsh pws o OTE 8a sou dwsei 0800 noumero gia tetoia
 L> douleia?

Mia xara 8a soy th dwsei. To 8ema einai, eisai ESY diate8eimenos na plhrwneis
ta thlefwnika eksoda olwn twn users sou? (giati ta 0800 den einai dwrean -
aplws ta xrewnetai o paralhpths). Giati, to na dineis internet xwris syndromes,
basizomenos se diafhmish diaforwn eidwn einai kati parapanw apo efikto, alla to
na plhrwneis kiolas gia toys dialup users sou einai allh istoria...

(ypopshn oti gia toys perissoteroys ISPs oi dialup users einai aplws xasimo
xronoy).

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr