Istoria tou Linux

vagheliz papas at softhome.net
Thu May 20 02:39:54 EEST 1999

bres to RAM pou eixe afieroma gia to linux... grafei polla, kapoios filos -
gnostos sou 8a to exei... Elpizo na se boithisa...
Vagelis Papadogiannakis

>DarkSYN wrote:
>Greetings. The prob is this: Grafw mia ergasia me 8ema to Linux (3000
lekseis) kai xreiazomai ligo yliko oson afora thn istoria tou Linux. Se
>kapoia fash eixa vrei ena kapoio link pou edeixne kai kapoia mail tou Linus
Torvalds se listes rotwntas diafora kai anakoinonontas diafora, alla
>dystixws to url exa8h. Exw psaksei idi se diafora merh alla den exw vrei
kati analogo, paraplisio klp...Opoios exei kapoia address pou 8a mou >itane
xrisimi, plz as steilei eite proswpiko mail eite as apantisei mesw listas.
Gracias se olous in advance.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr