LILO & HD CYLINDERS

Alexander Deliyannis adeliyan at email.com
Thu May 20 02:08:04 EEST 1999

Yparxei i dynatotita na ftiakseis ena mikro (100k) "/boot" partition sto
skliro sou disko gia na vlepei to LILO, pou na vrisketai se mikro cylinder.
To idio to leitourgiko mporei na einai ki allou. AN den vreis odigies se
kapoio manual, pes mou na sou steilw mia sxetiki fwtotypia. Nomizw oti to
eixa dei sto manual tou SuSE.
:-)
alx

At 09:38 ðì 17/5/1999 +0300, Nikos Paraskevaidis wrote:
>Kalhmera.Mou etyxe to parakatw :
>Se ena disko ton opoio anagkastika to  bios ton blepei opws prepei (
>dhladh 1032 MB) ,monaxa ean
>8esw to cylinders se timh megalyterh tou 1023 ...( den 8ymamai ti
>akribws dinw kai ton blepei swsta)
>To bios einai arketa palio safws kai otan dokimazw na  8esw ton disko se
>autodetect ,ton blepei san disko 504 MB ...:) anyway to 8ema einai pws o
>LILO den egka8istatai me tipotis safws giati
>leei invalid katitis disk cylinders > 1023... . auta..Sigoura 8a exei
>tyxei se kapoion apo sas opote
>an 8elei kapoios as mou steilei katitis
>Filika
>Nikos

Alexander Deliyannis, PO box 24089, 11110 Athens, GREECE
Tel.: +30-1-2113812, Fax: +30-1-3845330, Mob.: +30-97-445666
e-mail: adeliyan at email.com

"Can you tell me, please, which way I ought to go from here," asked Alice.
"That depends a good deal on where you want to get to," said the cat.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr