KDE/kbd/W-placement + KDE-1.1.1+kikbd

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed May 19 15:32:06 EEST 1999

In article <37419CA8.A17CCC4A at hol.gr>,
	dbouras at hol.gr (Dimitrios P. Bouras) writes:
>   Hmm, OK. To KDE-1.1 synista Qt-1.42, kai oxi 1.44. Bebaia,
>  to KDE-1.1.1 dianemei thn Qt-1.44. Den mporw na katalabw ti
>  akribws "paizetai" sthn egkatastash sou, apla 3erw oti to
>  KDE-1.1 compiled me Qt-1.42, ka0ws kai to kikbd-1.0b4 compiled
>  me thn idia version douleuoun mia xara.

Telika eixes dikio :)

Ayto poy eftege htan to QT 1.44

Par'olo poy exw SuSE katebasa ta binaries (fantasoy!) toy KDE 1.1.1 gia
RedHat (den exei akoma gia SuSE) ka9ws kai thn QT 1.42 apo to idio site.
E, ola doylepsane roloi.
Apegkatesthsa ola ta RPM ektos apo to qt, epanegkatesthsa to KDE apo to CD
toy SuSE kai epanegkatesthsa to kikbd to diko soy. Pali ola roloi! :-)

Ara dikio exeis oti kati paizetai me to QT 1.44

>> To periergo einai pws prin to upgrade se SuSE 6.1 to kikbd etrexe (an kai den
>> eixa dokimasei thn teleytaia ekdosh). Meta thn anaba9mish eipa na katebasw
>> o,ti pio kainourgio yphrxe.
>
>   Molis teleiwsa thn egkatastash tou KDE-1.1.1. Exei polla
>  bug-fixes gia diafora pragmata, kai synistw anepifylakta
>  to upgrade se osous trexoun KDE. To kikbd exei pleon anaba0mistei
>  me ola ta patches pou esteila ston maintainer, kai yporsthrizei
>  kanonika kai ta dyo maps pou eftia3a (to El1 kai to El7). Opote,
>  to kikbd-1.0b4.tar.gz 0a meinei sto diko moy site mono mexri to
>  telos tou mhna, opote kai 0a afaire0ei. Ena teleutaio sxolio gia
>  to Qt-1.44 einai oti gia (tous gnwstous pleon) logous copyright
>  ths Unisys ws pros ton LZH compression kwdika tou GIF reader,
>  to automatic GIF reading den einai energopoihmeno by default.
>  Gia perissoteres leptomereies diabaste to Changes-1.44, gia na
>  mhn ekplageite otan to GIF background sas den fortwnetai pia :)
>
>   Dhmhtrhs

Sto site ths KDE brhka ws RPM mono o qt-1.42, oxi to 1.44, an kai doyleyoyn
kai ta dyo swsta.

Pantws to QT 1.44 exei ki alla problhmata... ante na doylme ti 9a ginei...

> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
    Windows know exactly when is the worst time to crash -- and crash.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr