KERNEL 2.2.8 KAI PPP PROBLEM ALLA KAI MODULES?TI EINAI?

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Wed May 19 16:47:32 EEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Panagiotis Fragos wrote:

> Lipon :
> paron systhma:slack3.6 me kernel  2.0.35
> 1. travaw ton kernel 2.2.8
> 2. paw sto /usr/src/linux kanw rename to linux directory
> 3. aposympiezw to kainourgio 2.2.8 kai vazw ekei to neo directory linux
> /usr/src/linux
> 4. arxizw : make mrproper  ; make config
> 5. edw vazw tis epiloges pou eixe o palios mou kernel.

edw kalytera na diabazeis prosexthka to help ka8e epiloghs
kai an den 3ereis ti leei na dialegeis to if unsure answer
thn prwth fora pou 8a kaneis compile ton 2.2 kernel kalo
einai na afierwneis ligo xrono sto config

> 6 .erwthsh prwth : otidipote grafei gia ta modules dhladi autoload
> modules kai tetia  ti symferei na vazw  y h n? kai giati? mexri twra
> vazw y kai kanw  ta parakatw:

bale y kai mh se melei

> 7. afou teliosw to make config kanw make dep ; make bzlilo
> 8 .meta restart olla wrea .
> 9. meta omos xwris na eimai shgouros(apla etsi katalaba apo ta how
> too)kanw
> cd /usr/src/linux ; make modules ; make install_modules ; depmod -a

kalytera na ekanes
make dep; make bzImage;make bzlilo;make modules_install
cp System.map /boot

kai meta kaneis reboot sto kainourgio sou kernel

> ayta oyte xerw giati ta kanw oute katalaba apo ta how too.an mporei
> kaneis na mou pei? oute xerw an ta kanw swsta.
> 10. twra meta apo olla ayta kai tis epiloges ppp   sto config san module
> paw sto minicom
> kai allazw gia to modem anti gia /dev/ttyS3 poy to exei bazw /dev/cua3

me ton 2.2.8 protimotero na xrhsimopoihs to /dev/ttyS3 - den eimai
sigouros

> pou to exw egw.kai sthn pppd entolh alla kai sto minicom otan to anigw
> tha leei na egatasthsw pali to software etsi wste na diavazei apo ttyS3
> kai oxi apo cua3 giati den xerw kai gw.

oso gia to pppd
pare ton pppd-2.3.5.tar.gz
ton 3etariazeis kapou, opoudhpote
./configure
make kernel              --->> edw afhneis ton pppd
                               synexizeis kanontas recompile ton kernel
                               symfona me ta parapanw bhmata.
                               prosoxh, mhn 3etariaseis 3ana ton kernel
                               oute config xreiazete na 3anakaneis
                               an eixes hdh ppp support

meta to reboot synexizeis sto ppp sources directory
make
make install

den xreiazetai na peira3eis tipota allo

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr