www.x-treme.gr

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed May 19 00:58:43 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 19 May 99, Linux-greek-users wrote to Mark Papadakis with subject "Re:
www.x-treme.gr":

 >> (prosopiki gnomi)
 >> ego pistevo oti tha to afisoyn gia na dei o kosmos ta services
 >> kai istera tha valoyn kai sindromi...........

 L> Sorry, alla ayto einai klasikh ellhnikh nootropia. Toso api6ano
 L> soy fainetai to tsampa?

Ekatse kaneis na proseksei to erwthmatologio toys? Einai fws fanari oti
prospa8oun na sxhmatisoyn sygkekrimena target groups xrhstwn, kai meta oi
dynatothtes diafhmishs einai ateleiwtes - emails, taxyromeio, thlefwna - gia na
mhn anaferw oti kallista 8a mporousan p.x. na koitaksoyn poies omades xrhstwn
syxnazoyn se poia websites, ti wres kanoyn xrhsh toy diktyoy, kai ena karo
alles xazomares poy briskoyn toso xrhsimes oi marketan8rwpoi wste na mas
adeiasoyn kalytera thn tseph.

8elete kai ligh episthmonikh fantasia poy den einai kai toso fantasia?
Skefteite aplws enan transparent WWW proxy poy stelnei diafhmiseis mazi me to
zhtoumeno content...

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr