www.x-treme.gr

Vaggelis Tsimpinos ktsib at tee.gr
Tue May 18 14:02:58 EEST 1999

(prosopiki gnomi)
ego pistevo oti tha to afisoyn gia na dei o kosmos ta services kai istera
tha valoyn kai sindromi...........

allios.......
poli apla tha kleisoyn oles oi alles isp.........

Mark Papadakis <markp at pathfinder.gr> wrote in message
news:199905170606.JAA09170 at phaistos.forthnet.gr...
> Sxetika me thn Xtreme, apo oti akusa, exun skopo na kanune oti h AOL me to
proprietary ( ?? ) programma gia connectivity py exei.
> Tha kaneis diladi oti theleis alla tha to kaneis mesw enos full screen
interface me banners sto katw meros( mporei na kanw kai lathos ).

> Episis, pali apo oti akusa, tha deinun mexri kai tsampa ISDN.
> Elpizw na piasei, an kai opws lene oloi, to mellon den einai to
connectivity, alla sto content kai sta services.

owner-linux-greek-users at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr