www.x-treme.gr

handsome at hypercomm.gr handsome at hypercomm.gr
Tue May 18 08:33:42 EEST 1999

GA>Asxeto me linux alla re paidia exei psaksei kaneis ti paizetai me auto?

Internet provider pou parexei dwrean prosbash sthn dokimastikh
leitoyrgia tou. Modems 56K, diko sou username & password, den 8a antejei
poly giati parabiazei to ar8ro 3 ths E8nikhs Epitrophs Thlepikoinwniwn
(apagoreyetai na paroun EPAK/PEAK osoi parexoun dwrean Inet. H EET einai
kata tou a8emitou antagwnismou), opote 8a ginei kati san Skouterhs kai
Eurolink gia osous einai palioi sta modems, polyyy prin ginei gnwsto to
Internet (oi palioi 8ymountai).

Filika, George
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (hunt line) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr