www.x-treme.gr

Mark Papadakis markp at pathfinder.gr
Mon May 17 09:06:07 EEST 1999

Sxetika me thn Xtreme, apo oti akusa, exun skopo na kanune oti h AOL me to proprietary ( ?? ) programma gia connectivity py exei.
Tha kaneis diladi oti theleis alla tha to kaneis mesw enos full screen interface me banners sto katw meros( mporei na kanw kai lathos ).

Episis, pali apo oti akusa, tha deinun mexri kai tsampa ISDN.
Elpizw na piasei, an kai opws lene oloi, to mellon den einai to connectivity, alla sto content kai sta services.

Mark

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr