Uninstalling WindowMaker

Marina Tripolitaki tripolit at itia.math.uch.gr
Sat May 15 11:10:36 EEST 1999

Sto /etc uparxei to arxeio /etc/rc.config (toulaxiston sto SuSE 6.0)
Ekei mesa yparxei  oi grammes:
#
# Here you can set the default window manager (kde, fvwm, ...)
#
DEFAULT_WM=...
 Bale loipon

DEFAULT_WM=kde kai ka8arises.
Oloi oi xrhstes twra 8a shkwnoune to kde, meta thn plhktrologish tou startx.
meta apo auto, mhn ksexaseis na trekseis to script SuSEconfig

Yparxei kai h lush ths metablhths WINDOWMANAGER h opoia omws de sunergazetai
me to kdm, (sthn periptwsh pou to trexeis). To kdm sou parexei th dunatothta
na epilegeis mesa apo grafiko periballon ton wmanager ths protimhshs sou.
Akoma, mporeis  na shkwseis to afterstep h to cdesim h ...
plhktologontas apla: startx afterstep (xwris na peira3eis to eswteriko tou
arxeiou .xinitrc)
marina

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr