Live

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sat May 15 00:18:28 EEST 1999

----- Original Message -----
From: melon <melon at ikaros.land.gr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Friday, May 14, 1999 11:32 PM
Subject: Live

> Hi folks,
>
> Exei kaneis kamia idea gia to pos tha akoso ixo apo tin live?
> Einai pci karta kai to isapnp den nomizo na douleuei opos kai to
> sndconfig tis RH? Apo kernel pleura den to exo psaksei. Xerei kaneis
> tipota perisotero?
>
> --

molis i creative ebgale drivers gia tin Live. An kai ine se poli alpha
katastasi.
Psakse stin page tis Creative kapou anaferete se drivers gia Linux.
Apo oti ida sto slashdot etoimazontai na bgaloun drivers kai gia 3D kartes,
an den exoun idi bgali !!

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr