KDE/kbd/W-placement

Panos Katsaloulis teras at KouiKoui.Galatsi
Fri May 14 13:20:47 EEST 1999

In article <373AC1D9.F3EC2FCC at hol.gr>,
	dbouras at hol.gr (Dimitrios P. Bouras) writes:

Me thn eykairia aytoy toy mail as pw kai ton diko moy pono!
Ta problhmata me to grkbd einai gnwsta - parepiptontws eyxaristw Dhmhtrh
giati nomiza mhpws eftaige to config to diko moy 'h tipote allo ...

To basiko moy problkhma einai me to kikbd ekdosh 1.04b (swsta to'grapsa;
to teleytaio telos pantwn). Molis agorasa to SuSE 6.1 (me KDE 1.1) opote eipa
e, pleon polla problhmata moy 9a ly9oyn. Ayto htan alh9eia ektos apo to kikbd.

Kat'arxhn to kikbd poy htan sto CD den etrexe kan! Den emfanize to magiko
"koutaki" ka9olou. Katebazw kai kanw compile to programma, sbhmw apo to
~/.kde/... o,ti config eixe sxesh me kikbd kai eixa mia beltiwsh: to koutaki
emfanizotan. Kanw "Setup" gia na pros9esw thn ellhnikh glwssa: tzifos.
Tipota den trexei.
Kleinw to kikbd kai to trexw apo consola: tipota to idiaitero.
Trexw to /opt/kde/bin/kcmikbd (an den kanw la9os einai to control panel gia
to kikbd) kai (mantepse) :
Segmentation fault
Kanw gdb /opt/kde/bin/kcmikbd (an kai den exw idea apo C, alla etsi gia na dw
ti 9a ginei):

(gdb) run
Starting program: /opt/kde/bin/kcmikbd

0x403eae78 in XSetFont ()
(gdb)

Kai twra ti kanw;
Ti den phge kala;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr