Sas apoxairetw....

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Fri May 14 12:25:24 EEST 1999

In article <7hfg5f$9vt$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"vagheliz" <papas at softhome.net> writes:

> E... Xmmm...  den nomizo na isxyei afto (oti 8a tous peisei na vgaloun ta
> winblow$) mia kai gia omoiomorfia exoun apofasisei na vazoun pantou mono
> NT... rota kai emena pou epitelesa ypef8inos mixanorganosis (malista kyrioi,
> 4PC ola ki ola) stin 115PM. Oute na akousoun gia linux... Mono o tmhmatarxhs
> mou me rotouse pote - pote, mpouxtismenos gar apo ta winblow$ ki aftos...

Na sou pw thn alh9eia den 3erw gia to peziko, sto naytiko pantws ekei poy
hmoun (Ag. Paraskeuh) an toys elega pws gia kalyterh "mhxanorganwsh" 9a
eprepe na paroyn Spectrum 9a ta agorazan - an kai exei perasei enas xronos
kai kati apo tote...

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr