Sas apoxairetw....

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed May 12 00:57:51 EEST 1999

Hello all for last time,
Meta apo 6 mhnes mazi sas eimai anagkasmenos na pw bye all.
Velpete me peire thlefwno o kwstas kai mou eipe pws ean den
katatagw sto naftiko oi tourkoi tha mas kanoun ntou.:))
Kai kati tetoio den mporw na to epitrepsw opws einai fisiko na ginei:).

Mou menoun 2 meres mexri na teleiwsh h syndromh kai 5 meres
mexri na paw sto naftiko.
Etsi thewrisa swsto na sas apoxairetisw mias kai eimaste oloi
ligo poly filoi:)
Erwthsh se osous exoun hdh paei naftiko,
mporw na parw kai to pc mou mazi otan me valoun se kapoia monada?
O aderfos mou einai hdh mesa sto naftiko 14 mhnes kai mou lei oxi,
dioti exoun ola ta ploia pleon. Alla thelw na akousw kai alles gnomes.

To thema einai ean tha mporesw na doulevw linux giati ean oxi....:(
Se 24 mhnes tha ta exw ksexasei ola:( kai afto oute thelw na to akouw.

Eimai sigouros pws ta nea atoma pou tha trexoun linux tha afksanontai me
ameiwto rythmo kai h lista isa pou tha antexei to varos twn mail:).

Filikoi xairetismoi se olous,
Pavlos Parissis

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr