Problhma me kernel 2.2.3 Solved

Panagiotis Tsakiris magestix at compulink.gr
Tue May 11 15:48:11 EEST 1999

To prwto pragma poy prepei na koitakseis einai h timh. Mexri 15-17.000 56K
eswteriko, einai 90% win modem. Win modem einai to modem poy den exei diko
toy epeksergasth kai katanalwnei poroys ths CPU (opws peripoy kai to win
printer) kai apo o,ti kserw doyleyoyn mono mesa apo Win epishs kanena
ekswteriko den einai win modem mias kai den exei amesh epafh me th CPU alla
elegxetai apo to I/O controler.
Telos (apey9ynomai sto Niko Stylianidi) exw to idio modem me esena kai den
mporw na katalabw to problhma soy. Xrhsimopoihse to control panel an exeis
RH h kallitera to minicom me anoikto to modem prin to trekseis. Kanonika 9a
to anagnwrisei. Gia koita kallitera se poia 9hra einai syndedemeno giati
mporei na einai dhlwmeno gia thn idia poy einai to mouse. An xreiasteis kai
allh boh9eia mporeis na moy steileis mail sthn diey9ysnh
magestix at compulink.gr apopse kiolas.

Panagiotis

owner-linux-greek-users at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr