X kai Kernel 2.2.x

Panagiotis Tsakiris magestix at compulink.gr
Mon May 10 12:22:36 EEST 1999

Agaphte Kosta

Eyxaristw poy moy apanthses alla lysh den katafera na brw oyte peirazwntas
to XF86Config oyte bazwntas ttyS1 mias kai ekei einai to modem. Ekana omws
ena kolpo koroideyontas :-> ta X me thn ekshs diadikasia.

	rm /dev/mouse
	mv /dev/cua0 /dev/cua0-old
	ln -s /dev/ttyS0 /dev/cua0
	ln -s /dev/cua0 /dev/mouse
Parolo poy ek prwtis epseos den fainete tipota diaforetiko apo apey9eias
	ln -s /dev/ttyS0 /dev/mouse
(opoy opws anefera ta X grafoyn oti to mouse einai apasxolhmeno) ta X den
kserw pws elegxoyn (einai h monh aplh ekshghsh poy mporw na dosw) to link
toy mouse kai bgazoyn error an doyn oti den einai syndedemeno me th cua*.
Pantws meta to move ths cua koitaksa kai ontws allakse, den yphrxe
/dev/cua0. Ta symperasmata dika sas. (Anaferomai se oloys). Anarotiemai
giati den doyleyei katey9eian to link. Opoios pote ma9ei as to anaferei
mpas kai ma9oyme kai oi ypoloipoi to giati.

Panagiotis

owner-linux-greek-users at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr