RPM

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Mon May 10 18:43:40 EEST 1999

> Ayto ennow. Gia ayto eprepe na kanw rpm -i prin to build, ara nomizw oti to
> rebuild den tha douleve, etsi?

nai to rebuild den tha ekane thn douleia sou dioti den tha sou epetrepe na valeis
to glibc-crypt, to rebuild kanei install to src kai apetheias build.
Etsi eisai anagkasmenos na dwseis rpm -i to src kai meta na valeis to tar kai
telos na kaneis rpm -ba glibc*.specs.

> > Otan les "pou an tin brei, tin bazei" ennois pws mesa sto spec exoun thn
> > line:
> > Source#: ftp://ftp.funet.fi/dirs/glibc-crypt-2.1.tar.gz? ean oxi thn vazeis
> > esy,prosexe na exeis to swsto name.
>
> Oxi, exei to spec kati (den thymamai twra, to ekana proxthes to brady) kai apla
> an yparxei sto dir ekeino, to kanei kai ayto compile.

den exei thn line afth?!!
Anyway,afou sou delepse telos h fasaria, afto pou ekanes epitrepetai?:) afou to
encryption einai mono gia USA.
Afto to encryption ti epipleon prosferei se ena systhma?

Ean variese na grafeis pesmou toulaxiston 2-3 sites na kitaksw

Pavlos

PS Ean den sou einai provlima rikse to spec se emena 'h sthn lista.

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr