RPM

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Mon May 10 14:52:26 EEST 1999

Hello Michalh,

> Einai aplo. Oi amerikanoi einai gnwstoi ma&%^&es. Malista mas to apedeiksan
> prosfata me tin istoria sti Serbia. Mia apo tis malakies tous loipon, einai oi
> periorismoi pou exoun sto encryption (den epitrepetai na bgei ektos amerikis).
> Etsi, i standard glibc-2.1 pou erxetai me to Caldera 2.2 (nai, mou eftase,
> perimenete se allo mail gia entypwseis) DEN periexei tin crypt mesa :-(
> To RPM exei etoimo ena yperoxo spec, pou an tin brei, tin bazei (tin briskete
> sto ftp.funet.fi) Sypenws, plepei apla na dialyseis to src.rpm sta eks wn
> synetethi (diladi: glbc-2.1.tar.gz, glibc-localedata-2.1.tar.gz kai
> glibc-linuxthreads.tar.gz), na ptostheseis ekei pou einai ayta
> (/usr/src/OpenLinux/SOURCES sto diko mou systima) tin glibc-crypt-2.1.tar.gz
> kai na ksanaftiakseis to binary rpm.

Aaaaaaaaxaaaaaa kala to katalava exw thes na kotsareis kati epipleon pou den exei
to rpm:)
Einai sxetika aplo afto pou thes na kaneis,leme twra:).
"apla na dialyseis"=? ean anaferese sthn topothesthsh twn *.tar.gz kai patch sto
/usr/src/OpenLinux/SOURCES afto to kanei to rpm -ivh glibc-2.1.src.rpm esy ti thes
na dialyseis?
Otan les "pou an tin brei, tin bazei" ennois pws mesa sto spec exoun thn line:
Source#: ftp://ftp.funet.fi/dirs/glibc-crypt-2.1.tar.gz? ean oxi thn vazeis
esy,prosexe na exeis to swsto name.
Egw molis ekana install to src ths 2.0.7 kai eixe mesa thn glibc-crypt, alla
sigoura tha einai palia version.
Ean exoun valei mesa sto specs sto stage %files ta archeia tou glibc-crypt tote
eisai etoimos, ypothetw pws ta exoun valei commented out, an kai ta files ta exei
sta rpm.filelist kai devel.filelist.

Good Luck,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr