nfs

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 10 14:38:50 EEST 1999

> esto ena ipothetiko diktio me 2 ypologistes sindedemenoi me ena hub
> o kentrikos(server) trexei linux....eno o client trexei win98
>
> pos mporo na parametropiiso ton server oste o client na vlepei kai na mporei
> na trexei arxeia apo to cd-rom i to floppy toy server????????????????

Arxizeis va ma0aiveis xoro...
Kai meta stnveis tnv Samba,
afou diabaseis ta avtistoixa HOWTO.

Etsi 0a moirazeis arxeia eite apo to CD, eite apo to floppy, ki apo
opoiodnpote allo meros tou Linuxiou sou theleis sto perifnmo kai
arketa boliko gia tous Win-users, "network neighborhood" tous.

--
Georgios E. Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
"In the name of the Father, the Son and the Linux-spirit."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr