peri seiriakhs kai Internet

Ioannis Ioannou roryt at cs-net.gr
Mon May 10 10:20:49 EEST 1999

GeorgeG wrote:

> mhpws kserei kaneis na mou pei pws 8a dwsw Internet se enan allo upologisth
> mesw seiriakhs???????

Basika bazeis ta dyo mixanimata na trexoun pppd stis dyo akres ths
seiriakis, kai to client mixanima na exei getaway to server mixanima.
Psakse gia to leased-howto (mini howto ?) , giati sthn ousia ayto pou
thes na kaneis einai to idio me ayto pou ginetai me tis leased lines,
xwris omos to setarisma twn modems (exei apyteias thn grammh sthn
seiriakh).
H akomi kalytera koita sto ppp-howto, sto katw meros, nomizw to
teleytaio kefalaio kati grafei .

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr