RPM

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sat May 8 23:49:23 EEST 1999

On 08-May-99 Pavlos Parissis wrote:
> Michalis Kabrianis wrote:
>
>> Geia sas,
>> Kserei kaneis pws mporw apo ena src.rpm na dimiourgisw ena binary rpm xwris
>> na
>> to egkatastisw prin?
>>
>> Apo oti katalaba apo to man rpm, oi epiloges -bb kai -rebuild to
>> egkathistoun
>> kiolas (xwris na enimerwnoun tin rpm database omws)
>>

> Katarxhn eklpisome na rwtas esy kati toso aplo:)
> rpm --rebuild paketo.src.rpm
> cd /usr/src/redhat/RPMS/i386
> rpm -ivh paketo.i386.rpm
>
> tha sou prwteina na kaneis build MONO san user.
>
> Filika,
> Pavlos

epimenw oti to rebuild egkathista to paketo PRIN ftiaksei to rpm... Egw DEN
thelw na to kanei install, alla thelw meta na to egkatastisw :-)

Apo to man rpm

rpm --rebuild <source_package_file>+

       When invoked this way, rpm installs the named source pack­
       age,  and  does a prep, compile and install.  In addition,
       --rebuild builds a new binary package. When the build  has
       completed,  the build directory is removed (as in --clean)
       and the the sources and spec  file  for  the  package  are
       removed.

> I love having the feeling of being in control
> while i have the sensation of speed
>
> The Surfer of Life

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr