Fhmes

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sat May 8 12:48:35 EEST 1999

In article <19990507111609.A17794 at jester.noc.demon.net>,
	gdk at demon.net (George Daflidis-Kotsis) writes:

> On Fri, May 07, 1999 at 01:28:20PM +0300, Costas Barakitis wrote:
>
>> Kykloforei mia fhmh oti h BT exei er6ei sthn Ellada kai skavei kai perna
>> kalwdia enopsin ths allaghs poy 6a er6ei se enamish xrono. Exete akoysei
>> kati?
>
> An deite tupous me kitrina fosfwrizonta gileka, kitrina hard-hats, ena terastio metaliko kouti dipla sto shmeio pou skaboun pou leei epanw "EasyLoos", to lako perikuklwmeno me kitrina plastika kagkela kai surmatoplegma kai pou sfurizoun otan pernaei kalh gkomena, autoi einai ths BT. Otidhpote allo einai aplh odontokrema :->

Apo periergeia eida tis times gia thlefwnhmata sta rules toy kppp... den mou
fanhke h Agglia kai poly pio fthnh apo thn Psarokwstaina :-(
An pantws mhlame gia antagwnismo, mh 3exnate pws ta dipola den einai kalytera
apo ta monopwleia* oi polloi fernoyn thn meiwsh.
Des p.x. Telestet-Panaphon kai ti egine me to poy mphke h Cosmote

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr