xfontselect

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Fri May 7 11:59:28 EEST 1999

geia xara .....
trexw to parapanw programmataki gia epilogh grammatoseiras
omws sta diafora menu pou vgazei, enw otan ta kanwklic me to mouse
emfanizontai, den mporw na epile3w mia apo tis diafores epiloges tous
to idio synevaine kai sto ghostview , kai sto xpaint 2.4.9

to provlhma vevaia me to ghostview ly0hke otan katevasa to teleutaio
version kai to ekana compile. opws epishs pisteuw oti 0a ly0ei kai to
provlhma me to xfontsel kai to xpaint, ean katevasw ta sources kai ta kanw
compile. apla eimai periergos giati synvainei auto.

twra oso afora to xfontsel, san programmatati pou mporw na to vrw?
kai genika tetoiou eidous programmata poy yparxoun synh0ws??
isws se kapoio mirror site gnu. 0a psa3w ekei. mhpws pou0ena allou?

fxaristw :))

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr