console watching

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Thu May 6 18:02:36 EEST 1999

Aloha ξανα people...

Ειχα χτες (για πολλοστή φορά) μια "εισβολή" (ναι ξέρω.. πρέπει να βαλω
ip-chains αφου
πρώτα αλλάξω το kernel σε 2.2.6 απο 2.0.36 και μετά πρέπει να αρχίσω να
κλείνω τρύπες..)
Πάντως το θέμα είναι οτι αν εξαιρέσουμε οτι δεν κατάλαβα τον τρόπο εισόδου
(ηταν ανόδυνος
μάλλον-ή ο Ιταλός ήταν μικροτσούτσουνος ή έβαλε πολύ βαζελίνη ή τελικά το
"στήσιμο" εδώ
είναι πιό ανοικτό και απο πουτάνα-να με συγχωρέσουν μερικοί) ενώ ήμουν στον
χώρο δεν έχω
την παραμικρή ιδέα για το πως βλέπω τι κάνει κάποιος σε άλλη κονσόλα και ενώ
μπορούσα να
το παίξω ματάκιας μάλλον αποδείχθηκα σχετικά τυφλός... γιαυτο θα ήθελα απο
κάποιον να μου
πει που μπορώ να βρώ το φως μου...πως μπορώ να χαζεύω το κόσμο που
μπουκάρει?
(καποιο utility ή αν υπάρχει καποιος πολυ απλος τρόπος? ή κανενα HOWTO που
να λέει κατι?)

Τανκς ξανά...

(Ασχετο αλλα την αλλη φορα που θα συγκεντρωθήτε για καφέ πείτε το 2-3 μέρες
νωρίτερα)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr