....Debian & RPM

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu May 6 01:13:29 EEST 1999

  Epistrefo sti sizitisi meta apo kapoies meres, an kai vlepo oti to
thread siga siga kleinei exontas ekplirosei to skopo tou...

On Fri, Apr 30, 1999 at 10:27:20PM +0300, Pavlos Parissis wrote:

> O Vasilis alla kai o Night aneferan pws to Debian den einai kai toso
> efkolo gia enan neo user kai prwtarh sto Linux. Tha hthela na mathw se
> poia shmeia o neos user tha antimetophsh provlhmata logou xarh sto
> setup, sto genikotero sthsimo tou systhmatos, sto gegonos oti gia na
> kanei tis diafores doulies tha xreiasth na palepsei perissotero apo oti
> an tis ekane se allo Distribution kai telos sto na mporei na diathrh se
> kalh katastash to systhma kai ta opoia tyxwn provlhmata na ta lynh
> grhgora.

  Oson afora tin egkatastasi, to proto meros kilaei poli omala - nomizo
oti einai eukoli akoma kai gia ton pio arxario, an vevaia exei katsei na
diavasei to installation guide tou Debian (den einai kai poli megalo).
To deutero meros, diladi i epilogi twn paketwn apo to egkatestimeno
elaxisto sistima, exei dio melana simeia gia arxarious: to dselect, to
opoio thelei mia mikri eksoikiosi (ousiastika antallassei eukolia me
dinami), kai oi erotiseis gia ti rithmisi kapoiwn programmatwn, pou ston
arxario mporei na fainontai kinezika (alla oxi aparaitita).

  Oson afora tin diaxeirisi, to kirio provlima gia enan arxario einai i
eleipsi kentrikou programmatos diaxeirisis. Sto Debian exeis ta arxeia
sto /etc kai merika /usr/sbin/*config programmata, kai apo ekei kai pera
kaneis o,ti nomizeis. Tora i allagi twn configuration files profanos den
einai pio eukoli 'i pio diskoli apo alles dianomes.

  Ipenthimizo oti ta parapano ta theoro meionektimata mono gia tous
arxarious xristes kai oxi gia kapos pio proxorimenous.

> Gia paradhgma egw pou trexw linux 6 mhnes twra pou tha mporousa na
> antimetopisw provlhma pou sto redhat den antimetopizw?

  Den nomizo na sinantiseis kanena provlima... Mono isos na xreiasteis
merikes meres gia na sinithiseis tin diaforetiki thesi orismenwn arxeiwn
sto disko.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr